Leiner Laura vidéki dedikálás - Miskolc

Laura és a "dísztök" :D



Igen, eljutottam. :) Minden klappolt; nagymama vigyázott a gyerkőcre, a párom nem dolgozott, sütött a nap, a kocsi se döglött le alattunk...
Mikor tegnap óvatosan mondtam a barátnőimnek, hogy hová is megyek ma, kaptam a féltő tanácsok tengerét: "nehogy rosszul legyél", "meg ne verjenek" xD Bevallom kicsit riasztott a fészbúkon visszaigazolt 130+ fő a rendezvényre, na meg ugye a fészbúkon kívül is van élet (tényleg, van még élet a fészen kívül is? :D ), de gondoltam hátha nem is mindenki megy el, meg na, ki menne el, ha én nem?!... :P

Végül is, ma, a korai ebéd után elindultunk a párommal, belőttük a GPS-t, no, hát dunsztom se volt, hol is van pontosan a helyszín. :) Elindultunk a zuhogó esőből és megérkeztünk a szikrázó napsütésbe... leparkoltunk, aztán andalogtunk negyed órát (a párom szerint a hőségben cikáztunk zebrákra és házszámokra vadászva, zaklattuk a járókelőket, ugyan mondják már meg, hol a szöszben van a könyvtár, látszólag nem volt tagságiuk :( ). Végül is megtaláltuk (igen, a környék legszocibb épülete az :D).

Sorban állva :)

Ezúton is megköszönném a férjemnek, amiért nem tett megjegyzéseket arra vonatkozóan, hogy enyhén szólva kilógok a sorban állók közül :D Azt hiszem én voltam a legmagasabb, a legidősebb és a legterhesebb csajszi, akinek könyv volt a kezében :D Egy idősebb párt láttam mögöttünk, de ők már a lányukat (?) kísérték >.<

Megközelítőleg 20 percecskét álltunk sorban, nem volt tülekedés, türelmetlenkedés, rendezetten állt mindenki. A szervezők dicséretére váljon, hogy megkérdezték, szeretnék-e leülni, vagy esetleg, ha nem bírok sorban állni, akkor soron kívül beviszik a könyvem aláírni. Nos: bírtam várni :) Várandós vagyok, nem rokkant és amúgy is, ha már utaztam 40 km-t, akkor már nem az utolsó pár méteren fogok megfutamodni :-)
Sajnos elcipeltem az összes kötetem a polcról, pedig csak egy könyvet lehetett aláíratni, így apa kétségbeesetten nézett rám: most akkor nekem is be kell menni, ugye? :D Hát igen, jól ráérzett. :) Nem tudom, hogyan fogok így minden könyvet aláíratni, de kimatekozom a következő alkalomig. :)
Sajnos sokan vártak, így az a pár pillanat hamar elrepült, amit ott tölthettem, de határozottan MEGÉRTE :)
Az eredmény ^-^
Mérleg:
- 2 aláírt kötet
- 1 fáradt férj (<3)
- 1 nagyon boldog bloggerina

Szeretemazírónőmet :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.