My weekly Boyfriend ~ Week 4

Cassandra Clare A Végzet ereklyéi sorozatának második, Hamuváros című könyve

Folytattam a Végzet Ereklyéi sorozatot a Hamuvárossal, így erre a hétre a szőke hajú, borostyán pillantású Jace szegődött társammá. Ebben a részben kicsit érzelgős volt a karaktere, de ez a kis kontraszt csak még jobban hangsúlyossá tette azt, amiért bolondulok érte. Ő a rosszfiú a jófiúk közül. A fekete bárány. Aki folyton vonzza a bajt. Aki pillanatok alatt felölti magára a "nekem semmi se fáj" álcát, ha fenyegetve érzi magát.

Jamie Bower, Jace Wayland szerepében a Csontváros című filmben
. "– Már hallottam azt a szót, hogy „félelem” – közölte. – Egyszerűen úgy döntöttem, hogy rám nem vonatkozik." Cassandra Clare: Hamuváros


Neve: maradjunk annyiban, hogy Jace (Jonathan Christian) családneve van egy pár :)
Családi állapota: egyedülálló
Lakhelye: a new yorki Intézetben él
Lakótársa: a többi helyi árnyvadász, Alec és Isabella Lightwood és a szüleik. Illetve egy ideig Magnus Bane boszorkánymesterrel is együtt kell laknia.
Nemzetisége: nem mondén :)
Ha ajándékot kellene neki választani: egy szép új fegyverrel nem lehetne melléfogni
Hobbi: démonenergiameghajtású motorokkal száguldozni
Legcukibb tulajdonsága: az ironikus humora
Amit én is el bírnék tőle viselni: rajzolhatna rám egy-két rúnát az irónjával

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.