Mit hozott a Január 2014-ben?



Miután karácsony annyi könyvet hozott a polcaimra, a január már ennél sokkal szerényebbre sikerült beszerzések terén. Magam is meglepődtem, hogy mennyire. Igaz, hogy több volt betervezve, de ezekkel elcsúsztam február elejére, no de sebaj, tele vagyok olvasásra váró könyvekkel :). De lássuk is, mennyi az annyi:



Új szemem fénye, a Jane Austen gyűjteményem ékessége lett ez a megkésett karácsonyi ajándék, ami olvasáson kívül jó lehet még súlyzónak is. De hiszen kedvenc könyves szállóigém: 
"I like big books and I cannot lie."
Gyönyörű aranyozott lapszéleivel és gazdagon díszített bőrkötésével fenséges látványt nyújt, párom szavaival élve "ez a legszebb könyved". A regényeket azt hiszem nem kell bemutatni (ha mégis, akkor megtalálhatóak a korábbi blogbejegyzéseim között).


A második könyvecske a polcon szintén egy kedvenc írónőm új (nálunk új) regénye, Kerstin Gier: A fiúk olyanok mint a rágógumi. Ez a Könyvmolyképző kiadó Bíbor pöttyös sorozatában jelent meg, és leginkább a célközönség, a tizenéves korosztály fogja majd szívébe zárni, de nekem, mint örökifjúnak (muhaha) is legalább akkora élményt nyújtott. Rövidsége ne tévesszen meg senkit, könnyed, fiatalos, és zsebkendő legyen bekészítve, mert én könnyesre röhögtem magam rajta.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.