Mit hozott a július 2014-ben?




Ebben a hónapban igyekeztem a majdnem friss megjelenések közül mazsolázni, de hát ugye a nyár, a jó idő szűkre szabta a büdzsét, így ők kerültek a polcomra.


Tarryn Fisher: The Opportunist – Kihasznált alkalom


Ezidáig nem olvastam még a Könyvmolyképző Kiadó viszonylag új, Rubin Pöttyös sorozatából, így nagyon kíváncsi vagyok erre a könyvre, mert sok jót hallottam más bloggerektől. Egyenlőre behavaztam magam kölcsönkönyvekkel, így azokat pusztítom.

Lisa Genova: Fél testben ép lélek



A Megmaradt Alice-nek után kötelező olvasmány lesz. Azt hiszem az idén új kedvenc szerzőt avatok az írónő személyében.



Augusztusra is meg van már a bevásárlólistám, de egy-egy kihagyhatatlan, nyár végi akció során biztosan el tudnék még gyengülni :D

Üdv: Reelka

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.