Agatha Christie: Úti célja ismeretlen



Nem szeretnék sok szót fecsérelni erre a könyvre, mert számomra kicsit NAGY  csalódás volt. Olvastam már jó néhány Agatha Christie regényt, de ebben nem volt semmi, ami a többire emlékeztetett volna. Sokkal inkább hasonlított a 1984-hez, mint egy igazi krimihez. A legtöbb könyvében van rejtélyes haláleset, gyilkosság, igazi nyomozás. Itt pedig eltűnt tudósok után megy a hajsza. Ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy a II. Vh utáni állapotok után felkérték az írónőt, hogy írja meg ezt a könyvet, mert túl sok volt az utalás a nácizmusra és a cselekményt is Hitler diktatúrája ihlette.

Ha a madarat elég nagy kalitkába zárják, ha megkap mindent, amire szüksége van: társat, magvakat, vizet, ágakat, minden létfontosságú dolgot, a végén elfelejti azt is, hogy valaha szabad volt.

Mivel a 2015-ös Reading Challange kihívásra szántam ezt az olvasmányom, ellenben kriminek nem  csúfolnám, így a helyszínek változatosságát (London, Párizs, Marokkó, stb) tekintve a külföldön játszódó történetek kategóriát teljesítettem vele. Hozzáteszem, a könyv önmagában JÓ, élvezhető és érdekes. DE egy író neve márkanév. Biztosíték is egyben. És most valahogy nem azt kaptam, amire befizettem.


Kiadási adatok (a libri.hu adatainak felhasználásával):

Kiadó:EURÓPA KÖNYVKIADÓ KFT.
Oldalak száma:268
Borító:CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
ISBN:9789630792882
Kiadás éve:2011

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.