Isaac Marion - Eleven testek


Hogyan került hozzám a könyv?

- Először decemberben hallottam róla, akkor láttam a könyvből készült film trailerét, és hallottam, hogy lesz belőle könyv is. Csak miután láttam a filmet, azután döntöttem el, hogy érdemes volna elolvasni is.

A borító:

- Filmes borító, a képen a két főszereplő látható, háttérben az első ránézésre fel se tűnő zombiáradat. A képet a vörös vér színe uralja, illetve egy ajánló is olvasható, Stephenie Meyertől, a Twilight Saga írónőjétől. Valószínűleg nem véletlen a választás, sokszor emlegetik úgy a könyvet, hogy a "zombi tvájlájt" :)
Az angol borítón is szerepel ez ajánló egyébként...

A történet:

Két baljóslatú szerelmes, akiknek nem volna szabad egymásba szeretniük. Nem. Ez nem a Romeo és Júlia. Ez R és Julie története :) R zombi, nem emlékezik a múltjára, a nevére, de még csak arra sem, mióta van ebben az állapotban. Julie pedig "csak" egy lány. Dobogó szívvel, és telve reménnyel. Amikor ők ketten megismerik egymást, történik valami. Valami megmagyarázhatatlan. Valami, ami változásokat indít be. R úgy dönt, Julie-t inkább megmenti, de nem hajlandó megenni. Védelmezni akarja. Julie pedig nem érti mi történik, hiszen a zombik "agyatlanok", vérszomjasak és nem gondolkoznak. De semmi esetre se kezdenek el beszélni... Miután egyre több időt töltenek együtt, elindul egy lavina, amit a kettejük megmagyarázhatatlan kapcsolata mozgat. Mire képes a szerelem ereje? Vajon van esélye egy ilyen furcsa párosnak egy közös jövőre? Vajon melyikük társadalma fogadná be őket?

A véleményem:

Korábban nem sok zombis történetet olvastam, és olyat egyet se, ahol az agyfalatozó lett volna a "jófiú". Mi több: a szívtipró :) Eleinte sokat nevettem a könyvön, a szerző a furcsa képeket páratlan iróniával körítve tálalta elém, és én faltam ezt a vegyes tálat. Aztán valami megváltozott. Észre se vettem mikor, de valahol a poénok elkezdtek ritkulni és a helyüket az érzelem vette át. Mivel már korábban láttam a filmet, így a cselekmény és a végkifejlet nem okozott igazán nagy meglepetést, de az író stílusa miatt könnyen olvasható volt, emészthető, és peregtek a lapok. :) Ajánlom azoknak, akik szeretik az érzelmes, de nem túl nyálas romantikus könyveket. Nem egy szokványos szerelmi történet. SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És habár a végére nem jutott eszébe R-nek, hogy mi is volt a valódi neve, én biztos vagyok benne, hogy ő a zombi Romeo <3 <3 <3 SPOILER VÉGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiadási adatok:

Kiadó: LIBRI KÖNYVKIADÓ KFT.
Oldalak száma: 312
Borító: PUHATÁBLÁS
ISBN: 9789633100660
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2013

Az adatok a www.libri.hu oldalról származnak.





1 megjegyzés:

MFKata 2013. május 11. 22:20  

Kaptál tőlem egy díjat!

http://mfkata-about.blogspot.hu/2013/05/kaptam-egy-dijat.html

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.