My weekly boyfriend ~ Week 8

Kicsit megkésve, de hoztam azt, aki múlt héten megdobogtatta a szívemet. Tadám :) Nem más, mint Liam Page (Westbury) az Örökké a csajom című könyvből. A rosszfiúknál csak egy valami lehet szívdöglesztőbb, ha gitárt adunk a kezükbe (vagy tűzoltóruhába öltöztetjük, de ez már egy másik történet... :D ). Liam Westbury lecserélte a futball labdát gitárra, a nevét Liam Page-re, hogy befutott zenészként éljen tovább. Egyéjszakás kapcsolatokba menekül, hogy ne gondoljon a nőre, akit annak idején nem mert magával rángatni ebbe az álomba.



Életem minden napján téged kerestelek az óta, hogy ott hagytalak a kollégiumi szobádban. Minden koncert, kocsmai fellépés és egyéb megmutatkozás alkalmával, amiben csak részem volt – biztosra vettem, hogy felbukkansz valahol.



Neve: Liam (Page) Westbury
Családi állapota: egyedülálló
Lakhelye: Los Angeles
Lakótársa: egy névtelen macska
Nemzetisége: amerikai
Életkora: 29-30
Foglalkozása: rocksztár
Hobbija: a munkája is egyben, a zenélés
Barátai: gyerekkori barátja Mason, Harrison a zenésztársa
Legcukibb tulajdonsága: ahogy a fiával törődik
Amit én is el bírnék viselni: ha játszana egy dalt nekem a gitárján


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Könyvek, filmek, sorozatok

Amiről megmondom a magamét...

Akik adnak a véleményemre:

Üzemeltető: Blogger.